Wednesday, June 1, 2011

I'm Engaged!

Hai2 semua..lama sungguh x update..mesti pengikut setia semua dok tanye2 mana la abg inginiur kite ni menghilang..sejak eksiden aritu senyap je..TRAUMA kot?haha..

Bukan xnak update..hari2 aku bukak page blog ni..tapi xtau la nape malas nak menaip..so kebetulan lunch hour kat opis ni, so nak update sket la..bukan stakat update blog je..wa dah update STATUS beb!

Ape la ko ni tipah..bunyi cam havoc je..

Tanggal 22 May 2011 yg lepas, aku akhirnya dah pon bertunang dengan pilihan hati.. Kat bawah ni kang aku ada tepek sket gamba2 yang sempat snap..gamba x amik banyak sangat..almaklum la..kalo letak byk2 kang, jadi x ekslusif plak..(bajet artis pulak)..huhuhu..

Ok lah..layan je la photo2 yg ada tu..wa nak makan kacang jap..hehe..

Family Photos..

Antara Hantaran yg terlibat..




Blueberry kek..bukan Blackberry yer..




Segak la abg dan kakak ni..huhu..

Biru cyan vs Yellow peach.

3 comments:

amjan33 said...

Yeah dah tunang...
Pasni tunggu kawen lak.

Incik. Mohd Nazli said...

tunggu ko kawen sama mat saleh lama sangat..so aku langsung dulu la..huhu..

amjan33 said...

takpe2, ko jalan dulu. aku lambat lagi. nak kena pilih kat pantai mana best tuk kawen nanti.