Wednesday, June 8, 2011

Salah beli TGV ticket X-Men!

Igauan ngeri bermula..

Hai2..pada sesiapa yang rajin membelek page FB aku semalam, mesti perasan yang waktu petang tu aku post someting..pasal kebangangan diri yg telah tesilap membeli tiket wayang..huhu..

Alkisahnya aku nak tengok X-Men (1st Class)...movie baru tu..biasanya kalo nak tengok movie, aku akan beli on9 je..senang nak cek seat availability..lagipon xyah nak beratur kat kaunter..

So, of course la pilihan pawagam aku samada TGV or GSC..since TGV lagi dekat dengan rumah..ditambah dengan suasana yg lebih sejahtera, dengan bangganya aku memilih TGV Mines sebagai destinasi menonton wayang..yeay..(aku rasa sebulan koman2 ada kot 3 movie aku layan)...

Aku pon bukak la website TGV Online ni ha..pergh..tgh banyak lagi seat kosong..tercabar mak bile tengok harga tike Box Office dijual RM7 sahaja! Tanpa membuang masa yg memang telah banyak terbuang ni, aku pon beli je la 2 tickets..nak tengok ngan Fiancee kot..keh..keh.. jangan jeles yer..

Normally lepas dah beli, depa akan send 1 emel notification yg ada include Booking No..aku pon dengan semangat waja terus je forward emel tu kat buah hati..

Sedang syok2 packing barang nak balik keje (nak kejar movie showtime)...my fiancee gtalk kat aku..dia cakap,apsal beli tiket KIDS??

Lahabau betol..patut la murah tiket TGV ni..aku beli yg KIDS punye..wakaka..so camne nak menonton??

Terpaksalah beli semula tiket yg berharga RM10..tapi berbaloi la bayar mahal untuk movie yg best macam X-MEN ni!

P/S: berhati2 apabila membuat sesuatu..jangan biarkan diri anda dibuai keindahan je..akibatnye, merana diri..

You spoil my MOOD!huhu..

2 comments:

Incik. Mohd Nazli said...

haha..biasa la tu kan..kadang2 nak jadi kanak2 sekejap..huhu

Faizal said...

You are a such funny "kid". hahaha