Friday, June 10, 2011

Kereta mewah yang ditenggelami banjir di Singapura!

After selesai solat Jumaat hari ni, aku rajin pulak nak blogwalking..usha2 blog orang sambil menambah ilmu didada..hehe..pembelajaran tu kan sepanjang hayat iye x?ahaks..

So bile aku lawat 1 blog ni, aku jumpa artikel menarik..about luxury cars yang ditenggelami air hujan kat kawasan basement parking..

Ferrari & Lamboghini


Pergh...!!! Pasrah gile aku kalo jadi camni beb..Harga sebiji bukan murah2..Kalo jadi camni kat Proton Silver Worrior aku, meraung jugak..

2 hari lepas aku pegi servis kete, baru je kene tukar bateri (RM329) dah meraung2...hahaha...

So ni aku tempek lagi la a few pic untuk korang nilaikan sendiri yang alam sekeliling kita ni tak lagi stabil..hujan lebat..panas melampau...ribut taufan..macam2..dunia akhir zaman..
Bentley & BMW pon ada?


Audi

P/S: Dapat Audi tu pon dah cukup da untuk jadi peneman aku ke pasar..keh..keh..keh..

1 comment:

azam mokhtar said...

ko xpayah la taruk kedudukan liga super tu kat blog ko..haha...kesian negeri sembilan xder dalam page depan nyer..hahahaha...