Thursday, April 1, 2010

My Love


Tajuk kali ni aku nak cakap pasal LOVE..ape kaitan nye dgn diri aku dan diri korang semua?

Rasanya dengan usia korg smua skarang mst dah bley kata semuanya berpacaran kan..
Xkan la xde bunga ditaman..alamatnye tutup je la taman tu..

Nak Buat track jogging pon x menarik da..haha..ape la yg aku merepek neh?

Gamba ni candid sebenarnye..diambil oleh sorang kawan aku ni masa training (Internship)..kat sini la aku jumpa ngn buah hati..
sampai la sekarang ni kitorang bahagia..

Bercakaran sket2 tu bese la..menegakkan benang yg basah..masing2 nak menang..hahaha..
sape la agaknye tu kan..

Ala..pembaca sekalian pon mesti penah merasai dan memahami ape yg dimaksudkan oleh aku ni..

Kesimpulannye, kite kene la hargai dan jaga apa yg kite miliki..jgn bila dah hilang ataupon sudah pergi baru la kite nak menyesali ape yg terjadi...
Mungkin masa tu dah terlewat..

Salam Kasih Sayang buat semua terutamanya my Dear..! ---------<3

No comments: