Wednesday, April 21, 2010

Wassap!

Sedar atau x..cam dah lama aku x update blog ni..awal2 dulu kemain lagi..sekali letak sampai 3,4 entry sehari..haha..

Bese la kan..dah sebok ni xde kesempatan lak nak update..pada mereka yg selalu mengunjungi blog aku ni,  mintak maap la yer sbb aku x update..

So ape kisah terbaru aku?hehe..semalam aku cuti 1 day..pegi poli PD..adik aku konvokesyen..beliau ni dah sambung belaja da..sekarang ni ada kat UTP,Tronoh..

Belajo la rajin2 k..dah grad nanti leh jd engineer cam abg dia..kuikui...

So bile dah lama x balik kg ni, cam bes lak dapat blk..tp yg x syok nye kan, bile kite dah ada kat kampung then nak balik KL smula ni yg maleh ni..bukan malas ape..malas nak gi keje..hahaha..

Untuk pengetahuan korang, site aku tengah blackout ni ha..kontraktor x bayar bil..ape daa..x pasal2 la bergelapan dan kepanasan cam dalam oven..huhu..

Tapi sekurang2 nya dapat la pihak management ni merasa susah payah buruh2 yg keje kat tgh panas sepanjang hari tu..lagi sian kot dorang ni kan?


Neway sekarang ni aku ada kat HQ..xdela jauh dpd site..dalam 2km camtu la..dtg semata2 aku nak cas laptop ni..so nanti bile aku balik site..at least leh la guna dlm 2 jam lg..hehe..kalo hari2 la terseksa camni..payah gak la nak buat keje..

Dah panjang lebar aku berceloteh..so see u all again next time keh!

P/S: sian kat buah hati kene keje keras sampai ke malam dan terpaksa ponteng kelas master dia..adess...

No comments: