Wednesday, March 24, 2010

World without Engineers!

Nak gi koje..nak gi shoping...Alamatnye x bergerak la kete korang..guna kaki sudey..
Solution: Car
Tengok je la EPL ataupon rancangan tv korang dengan lakaran kertas semata-mata..
Solution: Television


Nak tepon balak/awek memang tak de la jawabnye..SMS? jangan harap..nak 3G lg la toksah mimpi..haha..
Solution: Telephone

Camne nak gi seberang jalan? kalo yg gayat lg la masalahnye..kalo berat?mau putus gak tali tu nanti..
Solution: Bridge

Kalo nak gi london, jalan paris tengok Eifel Tower..camne la?nak pakai boat mau bertaun baru sampai..
Solution: Aeroplane

Kalo kite jenis x suke lancar sifir..alamatnye beli barang main pass je la bape duitnye kat tokey kedai tu..nak mengira x reti la katakan..
Solution: Calculator

Mari bersyukur dengan ciptaan yang ada..ENJOY Your Life!

2 comments:

twinkle_1906 said...

and yet people say 'engineers are useless..'..business gets the world running..kamon la wey kalo xde engineer yg invent/design mende2 tu utk korang ape yg korang nak bisneskan..air liur je??hahaha no offense..

Nazli said...

ko ni..4x aku baca baru aku paham..ingatkan ko nak kutuk engineer td..mmg kene sekeh la jawabnye..haha...
I'm agreed!