Thursday, March 25, 2010

Kuasa atau skill?


Pagi ni aku nak kongsi la satu kisah..
macam bese la utk org yg bekerja..mesti la nak pegi keje kan pagi2 camni..

Yg x besnye bile keje kat area KL ni mestilah tekanan akibat jalanraya yg jem gile..

So alkisahnye pagi td aku pon merempit la ngan Kriss 100 aku nak gi keje..
Bawak kete pon x guna sebab sure sangkut dalam jem..

Tengah syok2 rempit pada kelajuan 70KM/j tu tetiba ada la sorang macik ni memintas aku dengan bergaya sekali...

"wah, bole tahan macik ni bawak moto",kata aku dalam hati..

Senang2 je dia tinggalkan aku kat belakng makan asap moto dia..lahabau tol..hahaha..

Utk pengetahuan rakan2 semua macik ni bawak yamaha LC...

Jadi perkara yang membangkitkan aku punye minda ialah, sebenarnye macik ni yg ada skill mencilok dalam kesibukan jalanraya ataupon moto dia yg lebih berkuasa dpd moto aku tu membuatkan dia lg senang memintas?

ape punye soalan daa aku bagi ni..haha..

Mintak kawan2 bg pendapat..harap2 ptg ni jumpa lagi macik tu..mau kasi asap sama dia plak..

ni yg kita namakan REVENGE OF THE FALLEN...wakakaka...

No comments: