Tuesday, September 7, 2010

Hamper raya 2010.

Salam semua..belom terlambat nak ucapkan selamat berpuasa dan selamat menyambut HARI RAYA yang bakal menjelma tak lama lagi ni..

Mesti semua orang dah terbayang2 nak raya je kan..kalo ada yang masih bekerja tu pon, hati ntah kemana terbangnye..bukan lagi nak buat keje..tapi lebih memikirkan nak bercuti kat rumah masing2...

Nampak sangat merosot sikit produktiviti time2 nak raya ni..huahua..


Hamper aku lebih besar daripada saiz kerusi..hehe
Pape pon aku nak share aku punya hamper raya tahun ni..sumbangan sub-contractor aku..
Thanks diucapkan kepada Mr Andreas...


Walaupon ada hamper, besi2 ngan kayu ko aku tetap cek mengikut spec yg ditetapkan wokeh!haha...ok lah..salam Ramadhan semua!

Kalo nak sumbat budak2 pon muat nih..

3 comments:

twinkle_1906 said...

tau xpe!! walaupun bagi voucer gila tebal, kerja tetap kerja!! haha~

nurita zakaria said...

hahahaha best... dpt hmper

Engr. Nazli said...

sensasi makan hamper..muahaha