Friday, September 17, 2010

Beraya dengan Blackberry Curve

Belom terlewat rasanya kalo nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA..kalo dah nama pon raya memang x sempat nak update blog ni..bukan setakat nak update,blog ni pon aku x penah teringat time raya..hahaha..

Duit raya..budaya sedekah rakyat Malaysia..
So macam mana raya anda semua?mesti ada yg cakap best..ada jugak yg cakap raya dah x best..tapi ada kebenarannye jugak...dah dewasa ni raya x berapa seronok sangat...antara faktor2 dia sebab kite yg dah keje ni akan mengeringkan kocek seluar untuk memberi duit raya..hahaha..

Kalo masa budak2 dulu memang tebal je la poket dapat kumpul duit raya kan..pastu mula la beli macam2...jam la..topup la...kalo duit raya melampau banyaknya, bole beli handset plak..hehehe..

Macam2 corak sampul ada..last2 semua kene buang..hanya duitnye yg disimpan..haha..
Cakap pasal handset ni, nak story plak pasal handset raya..dah lama aku memikirkan ape la gajet yg aku nak beli..rasa x puas hati plak  kalo xde harta..dari target nak tuka rim kereta, nak pasang accessori la..ape laa...last2 aku beli hp je..BlackBerry Curve...

Yg kaler putih GF aku pakai...akunye yg hitam..tapi bukan T-Mobile keh..gambar sekadar hiasan..
Memang terbaek!leh msg2 free sesuka hati aku..asalnya aku nak beli Nokia E72 je..tapi setelah GF aku sendiri pon amik BB Curve, aku pon terpengaruh sama..hahaha..

Kepada peminat2 Blackberry, teruskan sokongan anda kerana smartphone ni memang berbaloi2..
My Curve

No comments: