Friday, May 6, 2011

Happy Birthday to me!


5 May 2011..tarikh keramat...lahirnya kedunia seorang jejaka..hehe..sapo lak agak eh tu kan?  
Aku la..sape lagi... =)

Ape yg aku dapat this year? haa...ada sape2 nak bg iphone?aku nak terima ni..ahaks..

Btw, my lovely Hani ada bg special gift for me..which is Rose flower! 

I Love it so much...thanks dear..next year bagi lagi keh..hehe..

Balik rumah, aku dapat jugak kad ucapan..dibuat oleh sepupu aku Siti Aishah (10 years)..kebetulan besday kami jatuh hari yg sama...so ape lagi..kami pon exchange la adiah..

Ni ha kad yang sepupu aku bagi.. Comel wa cakap sama lu..hasil tangan sendiri pulak tu kan..


Sebelum tu aku nak riak sket la sebab aku dah ada jam baru..berjaya aku menambah koleksi jam aku..this time made by POLO...

boleh la aku ganti jam hari2 camni...tak tau la apasal aku dah minat pulak dengan jam2 ni..haha...


Ape pon besday kali memang teristimewa..maybe sebab last besday as a bachelor kot? Opppsss!!

Terlepas cakap pulak nyah! sebelum aku kene terjah, baik aku cabut dulu..salam..!

No comments: