Monday, August 2, 2010

"Voodoo"..(ilmu hitam afrika)

Ape kaitan tajuk aku dengan entry kali ni? Nak cite sket pasal kreativiti orang yg keje site..

kalo kawan2 baca entry yg lepas pasal kasut terbang tu, ni kire cam sambungan kisah tu la..hehe..kadang2 rasa lucu..tapi kelucuan ni jgk la yg membuatkan segala kepenatan keje kat site diubati..

wah..kemain plak ayat syahdu aku kan..ahaks..

Sabtu lepas aku kene keje..dah nama pon dok site..sabtu pon keje la kan..nak dijadikan cite, aku as engineer kene la inspect besi2 dan sebagainye kat Level 4 sebelum boleh dibenarkan proceed concreting..tapi lepas abes aktiviti "inspection" aku naik jap Level 5..so aku nampak la objek ni..haa...jom tengok syaitan apekah yg aku maksudkan..haha..

Ni la voodoo yg aku maksudkan..kalo ada RE atau COW yg suka wat kaco..kasi jampi sket..haha...

No comments: