Wednesday, July 13, 2011

Malaysia XI vs ARSENAL

Yeahh..akhirnya hari yang dinantikan telah tiba..malam ni perlawanan antara Malaysia vs Arsenal akan menjelma..8.45pm

Sudah pasti aku sebagai peminat bola sepak akan menantikan acara yg gemilang ni..walaupon plan asal nak tengok kat TV je, tapi kawan baik aku Saudara Yop telah dengan murah hari nya menyedekahkan aku tiket2 Asia tour untuk match Arsenal, Liverpool dan Chelsea...tengkiu abe yop..
Kamon Malaysia..you can do it!


So arini aku target nak balik keje awal..aku punya suka la nak cabut keje jam berapa pon..(kelebihan keje tanpa bos disisi)..huhuhu..Lagipon desas desus hebat mengatakan yg match malam ni xde LIVE..mesti panas je hati peminat2 setia Bola Sepak..

So ape yg aku harapkan dalam match malam ni? Dah tentulah aku mengharapkan Malaysia memberi tentangan..kalo dapat menang lagi bagos..walopon Arsenal tu team STAR, Malaysia sudah pasti tidak akan memberi jalan mudah..

All the best HARIMAU MALAYA!

P/S: See u at Bukit Jalil National Stadium.

No comments: