Saturday, January 29, 2011

Angpow?

Gambar Hiasan je wokey..

Next week dah start nak cuti panjang..kepada mereka yang mempunyai bos cina, mungkin jugak la korang pon akan bercuti seminggu..macam aku..

Best tol bila memikirkan yang nak bercuti..dah lama xde amik cuti panjang2 gini..tapi so far aku x plan pape aktiviti lagi untuk cuti yang akan datang ni...maybe lepak kampung main game je kot?wakaka..

Malam tadi ada la jamuan/dinner Tahun Baru Cina..pihak kontraktor..Bumimetro Construction..saje menyebok..hadir as Guest Consultant..makan2..minum2..(bukan minuman yg memabokkan wokey)..dengar2 orang nyanyi2..ada yang sumbang..macam2 la..paling best semestinye LUCKY DRAW!!

Kalo korang nak tau, grand prize malam tadi ialah Apple IPad ngan LCD Tv 32"..pergh ...teruja abes..semua orang harap sangat la dapat memiliki IPad percuma tu kan..ye la, nak beli mana plak nak cekau duit..haha..

Tunggu punya tunggu, akhirnya dorang panggil la no 1029..yakni no lucky draw aku..yahuu...!!...
Akhirnye aku telah memenangi......

...Memenangi biskut Julie's..haha..Jadi lah kan..janji x balik dengan tangan kosong..Pastu dapat angpow (nilai dirahsiakan demi keselamatan diri)...cukup lah untuk disimpan je dalam ASB nanti..

OK lah..aku nak sambung main internet jap..chaloo dulu..Salam!

1 comment:

Incik. Mohd Nazli said...

hehe..xde luck..orang yg menang tv tu no 1028..aku nye 1029..nyaris..