Wednesday, May 26, 2010

Cuti-cuti Malaysia


Lama dah aku x update blog aku..tetiba je la kebizian melampau plak..

Ada je mende yg nak dibuat,.dengan hal kat site yg ntah pape..

Ritu siap aku dah bergado lg ngan kontraktor aku..biasa la kan conflict of interest..

Adat la masa keje mmg xde yg aman..ape pon sebagai beginer, kite belaja je la ape yg baik..yg x baik jgn plak kite ikut kan..hehe..

So actually, site aku tgh ujan lebat ni..tu yg aku ada masa nak menulis..kalo ikutkan ujan 24jam pon xpe coz xyah aku turun site..muahaha...(gelak keji).

Ujan ni kire ikutkan mcm biggest threat la untuk penunggang motosikal cam aku..tp kalo bawak kite, cuba teka ape yg paling meng"emo"kan? jawapannye mestilah kesesakan jalan raya..sakit hati woo kalo sangkut dalam jem..

Anyway, jumaat ni cuti wesak day..walopon aku sendiri x pasti wesak ni perayaan apa..tp kalo dah digazetkan oleh kerajaan tu..aku tumpang sekaki je la..sape xnak cuti ye x?huhu..

Dalam masa terdekat jugak bermulalah cuti sekolah pertengahan tahun..maka time ni la ramai org yg amik kesempatan gi bercuti..melangsungkan perkahwinan..gathering ke...macam2 lg lah mende yg kite bole buat..

I'm sure that para pembaca sekalian pon ada merancang nak kemana cuti panjang nnt..tp untuk yg bekerja camne plak? korang abeskan je la cuti tahunan korang tuh..abes cite..haha..

Neway,aku nak sambung main Social City dlm FB aku jap..sape2 nak jd jiran aku..meh masuk main sama yok..

Cau sin chii...chaloo betey....

No comments: